Wanneer je één van onze producten koopt, is het belangrijk dat je de tijd krijgt om over je aankoop na te denken. Daarom krijg je van ons een bedenktijd van 30 dagen na ontvangst van het product. Wanneer je beslist om je bestelling te retourneren verzoeken we je om een retourmelding te maken via je account. Je kan via je account de bestelling retour melden.
- Ga naar ''mijn bestellingen''
- Klik de juiste order aan.
- Meld je retour aan.
Kosten voor retouneren
De kosten voor het retour sturen van een product worden niet door ons vergoed. De verzendkosten voor het retourneren van je bestelling zijn dus voor je eigen rekening. Producten kunnen voor zover mogelijk uitsluitend ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden.
Het adres is voor retourzendingen is:
Case2go
Richterlaan 12
9207 JV Drachten
Terugbetaling
Indien je de bestelling retour stuurt en kiest voor de opties terugbetalen, gaan we deze binnen 5 werkdagen en niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je retourzending aan je terugbetalen. We betalen je op dezelfde manier terug als waarop de bestelling in eerste instantie is betaald. Voor de terugbetaling worden in geen geval kosten aan je doorberekend. Mocht je nog een openstaande factuur hebben, omdat je hebt gekozen voor ‘achteraf betalen’, dan zullen wij deze factuur (deels) crediteren. Wij behouden ons het recht om te wachten met terugbetalen tot we de goederen retour hebben ontvangen, of je hebt aangetoond dat je de goederen retour hebt gezonden.
Voorwaarden voor volledige terugbetaling
- Producten dienen, zoveel als redelijkerwijs mogelijk, in ongebruikte staat te worden geretourneerd.
- Producten dienen, zoveel als redelijkerwijs mogelijk, compleet met de verpakking, eventuele accessoires en handleidingen te worden geretourneerd.
- Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen
Ruilen
Uiteraard is het ook mogelijk om je bestelling te ruilen met een ander product. Er zijn veel verschillende producten en modellen en we begrijpen dat het niet altijd eenvoudig is om in één keer het goede product(en) te bestellen. De snelste manier is dat je het product retour te melden in je account. Dan kan je het beste de juiste hoes zelf bestellen. Mocht je hier niet uitkomen, kan je altijd contact opnemen met de klantenservice. Wij helpen je heel graag verder!
Terugsturen
Nadat je hebt besloten dat je de producten retour zult sturen, kun je de producten binnen de bedenktermijn van 30 dagen na ontvangst, aan ons terugsturen of overhandigen. Stuur je ons eerst een bericht dat je de overeenkomst wilt herroepen, dan heb je na die mededeling nog 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. De directe kosten voor het terugzenden van de goederen komen voor je eigen rekening.
Meld je retour aan via je account. Ga naar ''mijn bestellingen'' vervolgens klik je de juiste order aan. Hier kan je de bestelling retour melden.
Schade aan je bestelling?
Helaas komt het soms voor dat een bestelling onderweg beschadigd raakt. In dit geval kun je het even contact met ons op nemen via de e-mail: [email protected]. We lossen dit dan graag met je op. In veel gevallen is retourneren dan overbodig.
Besteld via Bol.com?
Meld je retourzending aan via je Bol.com account. Je bestelling is namelijk geplaatst via Bol.com. Voor het retourproces van bol.com verwijzen wij je graag door naar je account van Bol.com.
Europees Modelformulier voor Herroeping
Wil je in plaats van ons eigen retourproces, gebruik maken van het Europees Modelformulier voor Herroeping? Klik hier om het Europees Modelformulier voor Herroeping te downloaden.
Vragen?
Heb je nog vragen of opmerkingen? Neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch of per e-mail. Wij geven de voorkeur aan e-mail en zullen deze op werkdagen binnen 24 uur beantwoorden.