Ruilen & retourneren

Ruilen en retourneren

Wanneer je op afstand (één) van onze producten koopt is het belangrijk dat je de tijd krijgt om over je aankoop na te denken. Daarom krijg je van ons een termijn van 30 dagen om je bestelling eventueel (deels) te retourneren. Wanneer je beslist om je bestelling te retourneren verzoeken wij je om een retourmelding te maken in je account op onze website (wanneer je geen wachtwoord weet kun je deze hier aanvragen met het gebruikte e-mail adres). Wij vragen je om bij deze retourmelding de gegevens zo volledig mogelijk in te vullen.

Handleiding retour melden  Retour melden  

Terugbetaling

Indien je de bestelling retour stuurt en kiest voor de opties terugbetalen, zullen wij deze binnen 5 werkdagen en niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je retourzending aan je terugbetalen. We betalen je op dezelfde manier terug als waarop de bestelling in eerste instantie is betaald. Voor de terugbetaling worden in geen geval kosten aan jou doorberekend. Mocht je nog een openstaande factuur hebben, omdat je hebt gekozen voor ‘achteraf betalen’, dan zullen wij deze factuur (deels) crediteren. Wij behouden ons het recht om te wachten met terugbetalen tot wij de goederen retour hebben ontvangen, of je hebt aangetoond dat je de goederen retour hebt gezonden.

Voorwaarden voor volledige terugbetaling

  • Producten dienen, zoveel als redelijkerwijs mogelijk, in ongebruikte staat te worden geretourneerd.
  • Producten dienen, zoveel als redelijkerwijs mogelijk, compleet met de verpakking, eventuele accessoires en handleidingen te worden geretourneerd.
  • Je  bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen

Ruilen

Uiteraard is het ook mogelijk om je bestelling te ruilen met een ander product. Er zijn veel verschillende producten en modellen en we begrijpen dat het niet altijd eenvoudig is om in één keer het goede product(en) te bestellen. Je kunt in je account gemakkelijk aangeven dat je het artikel wilt ruilen en we denken dan graag met je mee. Het is van belang om in de geval duidelijk aan te geven met welk artikel je wilt ruilen door middel van het artikel of EAN nummer. Wanneer je hier echter nog vragen over hebt kun je het best contact met ons opnemen en kijken we hier samen naar.

Terug sturen

Nadat je hebt besloten dat je de producten retour zult sturen, dien je de producten binnen 30 dagen na ontvangst van de producten aan ons terug te sturen of overhandigen. Je bent altijd op tijd wanneer je de goederen terug stuurt binnen de officiële wettelijk bepaalde bedenktermijn van 14 dagen. De directe kosten voor het terugzenden van de goederen komen voor je eigen rekening.

Voeg de pakbon van je bestelling toe aan de retourzending. Ben je deze kwijtgeraakt? Schrijf dan, in je beste handschrift, je naam, ordernummer en e-mailadres op een papier en voeg deze toe aan de zending. Je kunt de bestelling retour sturen naar onderstaand adres:

Case2go.nl
De Bolder 30
9206AN Drachten
Nederland

Besteld via Bol.com?

Meld je  retourzending aan via je Bol.com account. Je bestelling is immers geplaatst via Bol.com. Voor het retourproces van bol.com verwijzen wij je graag door naar de retourpagina van Bol.com.

Europees Modelformulier voor Herroeping

Wil je in plaats van ons eigen retourproces, gebruik maken van het Europees Modelformulier voor Herroeping? Klik hier om het Europees Modelformulier voor Herroeping te downloaden.

Vragen?

Heb je nog vragen of opmerkingen? Neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch of per e-mail. Wij geven de voorkeur aan e-mail en zullen deze op werkdagen binnen 24 uur beantwoorden. Neem contact met ons op via het contactformulier.

 

Bol.com Beslist.nl PostNL Paypal Afterpay Thuiswinkel Waarborg Trust Ecommerce Europe
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »