Klachten & Suggesties

Heeft u een klacht over het door u bestelde product of over onze webshop in het algemeen? Wij horen het graag. Wij zullen er alles aan doen om het geschil op te lossen. U kunt dit kenbaar maken door ons te e-mailen of via het contactformulier. U ontvangt binnen 48 uur na ontvangst een inhoudelijke reactie op uw klacht.


Indien wij er gezamenlijk niet uitkomen, dan heeft u het recht om uw klacht kenbaar te maken via een geschillencommissie. De Geschillencommisie Webshop wordt beheerd door de stichting Geschillencommisie (www.sgc.nl). Deze stichting kan bemiddelen en het probleem oplossen wanneer u en Case2go er samen niet uitkomen. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Uiteraard dient u eerst de klacht kenbaar te maken bij Case2go.nl via 0511-794520 of via de Contactpagina

Bol.com Beslist.nl PostNL Paypal Afterpay Thuiswinkel Waarborg Trust Ecommerce Europe
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »