Klantenservice

Wanneer je een bestelling wilt annuleren, wijzigen of heb je een vraag over een bepaald product? Via de klantenservice pagina kan je antwoorden vinden op de meeste vragen. Mocht je er dan nog niet uitkomen neem dan contact met ons op door het contactformulier in te vullen. 

Veel gestelde vragen:

1 Verzending & bezorging
1.1 Wat als mijn bestelling niet is bezorgd? (België)

95% van de bestellingen wordt op tijd geleverd. Voor zendingen naar België betekent dit, dat je binnen maximaal 5 werkdagen de zending in huis zult hebben. Helaas is er soms vertraging bij de post. Dit is natuurlijk erg vervelend, maar helaas niet te voorkomen. Vaak ontvangen je binnen enkele opvolgende werkdagen de zending alsnog. Mocht je hierna alsnog niks ontvangen hebben, dan is het verstandig om even contact op te nemen. Echter, vaak is dit niet nodig!

1.2 Kan ik mijn zending ook volgen? (Track and Trace)

Over het algemeen is de zending voorzien van een track and trace. Deze ontvang je per e-mail. Zodra de zending is ontvangen en gesorteerd bij PostNL kun je deze tracken. 

*Wanneer een zending door de brievenbus past en erg ligt van gewicht is, is het niet mogelijk om deze te volgen. Dit geldt ook voor alle zendingen die per brievenbuspost naar België verzonden worden.

1.3 Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als je vandaag vóór 18:00 uur bestelt, wordt je pakketje de eerst volgende werkdag gratis thuisbezorgd. 

 

*Zendingen naar België hebben iets meer tijd nodig en hierbij mag je rekenen op 2 tot 5 werkdagen

1.4 Wat als mijn bestelling niet is bezorgd? (Nederland)

In 95% van onze zendingen wordt deze de volgende werkdag aangeboden. Het kan helaas soms voorkomen dat de planning van de bezorger is uitgelopen en je de bestelling later ontvangt. De daadwerkelijke levertijd kan dan uitlopen met enkele werkdagen. Mocht je na 3 tot 5 werkdagen nog niets ontvangen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice en we helpen je graag verder!

2 Bestellen & Betalen
2.1 Kan ik achteraf betalen?

Achteraf betalen is zeker mogelijk. In dit geval kies je bij de betaalmethode voor Afterpay. De betaling mag dan plaats vinden nadat je het product ontvangen hebt. Let op: Afterpay is een betaalmogelijkheid op zich en niet te verwarren met achteraf betalen via bankoverschrijving.

2.2 Ik heb een bestelling geplaatst, maar krijg nog steeds betaalherinneringen.

Helaas komt het soms voor de een bestelling per ongeluk dubbel geplaatst wordt en zo blijft hangen. Dit is gelukkig eenvoudig op te lossen. Hiervoor kun je even een e-mail sturen met daarin het probleem en je ordernummer naar [email protected]

3 Garantie & Reparatie
3.1 Ik heb een defect product ontvangen.

Erg vervelend, we lossen het graag voor je op! Maak een foto van het defect en stuur deze naar onze klantenservice. Wij nemen vervolgens contact met je op voor een oplossing en de verdere afhandeling.

4 Ruilen & Retourneren
4.1 Kan ik mijn bestelling retourneren?

Natuurlijk is het geen probleem om het product naar ons te retourneren. Het is wel belangrijk dat het product nog in originele verpakking zit en redelijkerwijs ongebruikt is.

Je kunt je bestelling in je account op zoeken en retour melden. Voor de instructie kijk je op de ruilen en retourneren pagina. 

4.2 Hoe snel heb ik mijn geld terug?

Zodra de retourzending bij ons binnen is zullen we deze zo snel mogelijk verwerken. Het aankoopbedrag zal binnen 3 werkdagen aan je terugbetaald worden op dezelfde manier als waarop er in eerste instantie betaald is. Heb je gekozen voor achteraf betalen? Dan wordt het orderbedrag gecrediteerd. 

4.3 Zijn er kosten aan verbonden aan het retourneren?

Er zijn geen kosten verbonden aan het retourneren. Enkel de frankering voor het retour sturen zijn voor jezelf.

4.4 Hoe moet ik mijn bestelling retourneren? (ik heb besteld via Bol.com)

Uiteraard is het geen probleem het product retour te zenden. Je dient het product retour te melden via je bol.com account. Dit kun je doen via "Mijn account" en vervolgens via "Details bestelling" > "Retour melden". 

4.5 Kan ik mijn bestelling ruilen?

Het is uiteraard geen probleem om het door jou ontvangen product te ruilen. Je dient hiervoor een nieuwe bestelling te plaatsen. De andere bestelling kan je vervolgens retourneren en deze zal binnen 3 werkdagen worden terugbetaald. 

4.6 Hoe kan ik mijn bestelling retouren?

Voeg de pakbon van je bestelling toe aan de retourzending. Ben je deze kwijtgeraakt? Schrijf dan, in je beste handschrift, je naam, ordernummer en e-mailadres op een papier en voeg deze toe aan de zending. Je kunt de bestelling retour sturen naar onderstaand adres:

Case2go.nl
De Bolder 30
9206AN Drachten
Nederland

Voor extra informatie kun je kijken bij: ruilen en retourneren

5 Overige
5.1 Ik wil een klacht indienen.

Heb je een klacht? We lossen je klacht graag op! Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice. 

5.2 Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Let op: Helaas is het momenteel niet mogelijk om je bestelling af te halen. Ivm met de Corona maatregelen hebben wij tijdelijk onze afhaalbalie moeten sluiten. Online bestellen is wel gewoon mogelijk. We zullen er alles aan doen om je bestelling z.s.m. te bezorgen. 


Bol.com Beslist.nl PostNL Paypal Afterpay Thuiswinkel Waarborg Trust Ecommerce Europe
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »