Powered by Smartsupp Verzending & Levering | Case2go.nl - Case2go.nl
Menu
EUR

Verzending & Levering

PostNL standaard levering

Plaats je een bestelling op Case2go.nl dan wordt je bestelling gratis via PostNL thuisbezorgd. Plaats je een bestelling op werkdagen voor 17:00 uur met een afleveradres in Nederland, dan ontvang je je bestelling de eerstvolgende werkdag. Voor bestellingen die naar België of andere Europese landen verzonden worden, rekenen wij een iets langere levertijd. Dit komt vaak neer op 2 tot 4 werkdagen. Om dit te verduidelijken, hebben wij de verschillende levertijden in onderstaande tabel verwerkt. 

 
Besteld voor 17:00 op Levering Nederland Levering in België en de rest van Europa
Maandag Dinsdag Tussen woensdag en vrijdag
Dinsdag Woensdag Tussen donderdag en maandag**
Woensdag Donderdag Tussen vrijdag en dinsdag**
Donderdag Vrijdag Tussen maandag en woensdag**
Vrijdag Zaterdag Tussen dinsdag en donderdag
Zaterdag Dinsdag* Tussen woensdag en vrijdag
Zondag Dinsdag* Tussen woensdag en vrijdag


* PostNL bezorgt niet op zondag en maandag
* Bpost (België) bezorgt niet op zaterdag en zondag

 

Wij kunnen je bestelling zo snel leveren, omdat wij elke werkdag alle bestellingen verzenden die voor 17:00 uur worden geplaatst. Alle bestellingen die na 18:00 uur worden geplaatst worden de volgende werkdag verzonden. Je bestelling wordt bij ons verwerkt zodra de betaling binnen is, of als Riverty u heeft goedgekeurd. Indien je betaalt via de betaalmethoden IDEAL, MasterCard, Visa, Paypal en Riverty wordt je bestelling dus op dezelfde werkdag verwerkt, mits je besteld voor 17:00 uur. Bij de betaalmethode overschrijvingen per bank zijn wij afhankelijk van de verwerkingssnelheid van je bank. Afhankelijk van de bank waarmee je betaald, kan dit 1 tot 2 werkdagen duren.

 

Verzenden via DHL

Bij Case2go bieden we de mogelijkheid om te kiezen voor de verzendmethode DHL. Met deze snelle en efficiënte bezorgoptie streven we ernaar om alle bestellingen die (zondag tot en met donderdag) vóór 23:59 uur zijn geplaatst, de volgende dag te leveren. Voor het gebruik van de DHL-verzendmethode geldt een verzendtarief van € 3,99. LET OP: DHL bezorgd in de avond en daarom is deze verzendmethode niet mogelijk op zakelijke adressen en de Waddeneilanden.

Wat als de levertijd niet wordt gehaald?

In 95% van de gevallen gaat alles goed en leveren PostNL en DHL de pakketten binnen de beloofde levertijd. Dit betekent daarmee ook dat in 5% van gevallen het pakket niet binnen de beloofde levertijd wordt bezorgd.

Is uw pakket niet binnen de beloofde levertijd bezorgd? Geduld wordt beloond! In de meeste gevallen is uw pakket vertraagd in het distributiecentrum van de bezorgdienst. PostNL hanteert als richtlijn dat zij vertraagde pakketten binnen 5 werkdagen na de beloofde leverdatum alsnog proberen te bezorgen. Mocht u uw pakket niet hebben ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om 5 werkdagen te wachten.

Mocht u er ondanks alles toch niet helemaal gerust op zijn dat uw pakket nog geleverd gaat worden of is de termijn van 5 werkdagen al verstreken? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Samen met de bezorgdienst zullen wij er alles aan doen om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Ten eerste: gratis natuurlijk! Alle verzendingen, groot en klein, binnen Nederland of naar het buitenland, worden gratis verzonden via PostNL standaard levering.

Wanneer je kiest voor DHL, geldt een verzendtarief van € 3,99. 

Het grootste deel van onze bestellingen verpakken wij in een brievenbus pakje. De bezorger bezorgt uw pakket (in de meeste gevallen) in de brievenbus, zodat u hiervoor niet thuis hoeft te blijven.

In enkele gevallen, en vooral als u meerdere producten bestelt, zal de bestelling worden verzonden via pakketpost. Hiervoor dient iemand aanwezig te zijn op het afleveradres, om het pakket in ontvangst te nemen. Bent u (onverhoopt) niet thuis? Dan laat de bezorger een briefje in uw brievenbus achter met de vervolgactie. De bezorger heeft namelijk drie opties: het pakket bij uw buren afleveren, het pakket op het postkantoor afleveren waar u het kunt afhalen of op een later tijdstip nog eens langskomen. 

 

Kan ik mijn bestelling ook volgen via Track&Trace?

Uiteraard! Alle zendingen binnen Nederland die niet door de brievenbus passen (pakketten) worden voorzien van een PostNL Track&Trace code. U ontvangt uw persoonlijke code per e-mail nadat wij uw bestelling hebben verwerkt. PostNL heeft tijd nodig om de Track&Trace code te activeren. Dezelfde avond of uiterlijk de volgende ochtend kunt u op de site van PostNL zien waar uw pakket zich bevindt en wanneer de bezorger verwacht het bij u af te leveren.

Mocht uw Track&Trace code aangeven dat het pakketje al afgeleverd is, maar u hebt nog niks ontvangen? Wees dan niet ongerust. In de meeste gevallen wordt het pakket op een later moment alsnog geleverd. Mocht u wel twijfels hebben over de aflevering, neem dan contact op met PostNL. Zij kunnen u informeren over de actuele status.

 

Heeft u nog andere vragen?

Dan mag u altijd contact met ons opnemen. Van maandag tot vrijdag zijn wij bereikbaar tussen 9:00 uur en 18:00 uur. Je kunt ons bereiken via onze contactpagina. In alle gevallen zullen wij er naar streven u zo snel mogelijk van dienst te zijn!

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Gratis verzending
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »