Hulp nodig? Bel 0511-794520

Zakelijk bestellen

Als zakelijke klant heb je andere behoeften dan een particuliere klant. Bij Case2go is het daarom mogelijk om te bestellen met een zakelijk account. Zo is het met een zakelijk account van Case2go mogelijk om je bestelling te traceren, is je factuur informatie inzichtelijk, kan je product reviews beheren en worden je gegevens automatisch ingevuld bij een volgende bestelling. Het is mogelijk een zakelijk account aan te vragen indien je bedrijf is gevestigd in Nederland en geregistreerd bij de Kamer van Koophandel of als je bedrijf is gevestigd in België en geregistreerd bij het Handelsregister. Met een zakelijk account profiteer je van de volgende voordelen:

1.  Snelle Service.

Wij kunnen vaak direct uit voorraad leveren. Ook grotere aantallen. Bijna alle tablet en smartphone accessoires hebben we in eigen voorraad en daarnaast kunnen we snel schakelen met onze leveranciers, zodat we snel en tegen een scherpe prijs de bestelde producten kunnen leveren.

2.  Extra voordeel bij grotere aantallen

Wil je grotere aantallen in één keer bestellen? Met een zakelijk account kan je profiteren van aantrekkelijke kortingen. Vraag snel een offerte aan en ontdek meer over kortingen en levertijden bij grotere bestellingen.

3.  Achteraf betalen - (Bestellen op rekening)

Voor bedrijven, overheden en stichtingen is het mogelijk om op rekening te bestellen. Dit kan tot een maximum bedrag van €1250,- (incl. btw.) Na ontvangst van uw bestelling ontvang je via e-mail een factuur. Na ontvangst van deze factuur heeft u 14 dagen de tijd om te betalen. Het proces om op rekening te bestellen, wordt uitgevoerd door onze partner AfterPay. AfterPay verstuurd de factuur via e-mail. Deze service is momenteel alleen geldig voor bedrijven die gesvestigd zijn in Nederland. 

4.  Factuur met referentienummer

De mogelijkheid om een referentienummer op te geven die wordt afgedrukt op de factuur, (zoals een bestel- of PO-nummer).

5. BTW vrij bestellen vanuit het buitenland.

Case2go levert ook aan zakelijke klanten in België. Bij deze zogenaamde Intra communautaire leveringen maken we een apart gebruikersaccount voor u aan zodat u voortaan gemakkelijk online, zonder BTW kunt bestellen en orders snel verwerkt en verzonden kunnen worden. Indien u gebruik wil maken van deze dienst kunt u een account aanmaken. Vervolgens neemt ik contact op met onze klantenservice zodat we uw account kunnen controleren en omzetten. 

‚ÄčIndien je gebruik wil maken van een zakelijk account dien je vooraf een account aan te maken (vul de gegevens zo compleet mogelijk in). Vervolgens kan je contact met ons opnemen en kunnen we je account omzetten naar een zakelijk account.