Hulp nodig? Bel 0511-794520

Verzending & levering

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als u in Nederland woont en u bestelt op een werkdag voor 17:30 uur, dan ontvangt u uw bestelling waarschijnlijk al op de eerstvolgende werkdag. Voor bestellingen die naar België of andere Europese landen verzonden moeten worden rekenen wij een iets langere levertijd.  Dit komt vaak neer op 2 tot 4 werkdagen. Om dit allemaal te verduidelijken hebben wij de verschillende levertijden in een tabel verwerkt. 

 

De levertijden van Case2Go afhankelijk van wanneer u uw bestelling plaatst:
Besteld voor 17:30 op Levering Nederland Levering in België en de rest van Europa
Maandag Dinsdag Tussen woensdag en vrijdag
Dinsdag Woensdag Tussen donderdag en zaterdag
Woensdag Donderdag Tussen vrijdag en maandag**
Donderdag Vrijdag Tussen maandag en woensdag**
Vrijdag Zaterdag Tussen dinsdag en donderdag
Zaterdag Dinsdag* Tussen dinsdag en donderdag
Zondag Dinsdag* Tussen dinsdag en donderdag

* PostNL bezorgt niet op zondag en maandag
* Bpost (België) bezorgt niet op zaterdag en zondag

 

Wij kunnen uw bestelling zo snel leveren, omdat wij elke werkdag alle bestellingen verzenden die voor 17:30 uur die dag worden geplaatst. Alle bestellingen die na 17:30 uur worden geplaatst worden de volgende werkdag verzonden.

 

Een bestelling wordt bij ons pas verwerkt als de betaling binnen is, of als Afterpay u heeft goedgekeurd. Als u betaald via de betaalmethoden Ideal, Mastercard, Visa, Paypal en Afterpay  wordt uw bestelling dus verwerkt op dezelfde werkdag, mits u hebt besteld voor 17:30 uur. Bij handmatige overschrijvingen per bank ligt het aan de verwerkingssnelheid van uw bank. Afhankelijk van de bank waar u mee betaalt kan dit 1 tot 2 werkdagen duren.  

 

Wat als de levertijd niet wordt gehaald?

In 95% van de gevallen gaat alles goed, en levert PostNL de bestellingen binnen de beloofde levertijd. Dit betekent echter ook dat er 5% van alle bestellingen overblijft waarbij de levertijd niet gehaald wordt.

 

Mocht u uw bestelling niet binnen de beloofde levertijd in huis hebben? Wanhoop dan niet. In de meeste gevallen is het pakketje simpelweg vertraagd op het distributiecentrum van PostNL, en wordt het pakketje binnen een paar werkdagen alsnog geleverd. PostNL heeft zelf de richtlijn dat ze vertraagde pakketjes binnen 5 werkdagen na de beloofde leverdatum alsnog zullen proberen te bezorgen. Mocht u uw pakketje dus niet hebben ontvangen, dan zouden wij u vriendelijk willen vragen om 5 werkdagen te wachten.

 

Vervelend is hierbij wel dat de Track&Trace code die u zult ontvangen voor uw bestelling (alleen beschikbaar binnen Nederland) in sommige gevallen aangeeft dat de bestelling wel is afgeleverd. Dit is echter een foutje in de methode van PostNL, en betekent niet dat uw pakketje dan verloren is gegaan of ergens anders is bezorgd. Ook in dit geval zouden wij u willen vragen even geduld te hebben, want wij verwachten dat het pakketje nog geleverd gaat worden.

 

Mocht u er ondanks alles toch niet helemaal gerust op zijn dat uw pakketje nog geleverd gaat worden, of is de termijn van 5 werkdagen al verstreken en hebt u nog steeds niks ontvangen? In die gevallen mag u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Via de telefoon kan dit op het nummer 0511-794520, en u kunt ook altijd via e-mail contact met ons opnemen. Wij zijn van maandag tot vrijdag tussen 9:00 en 18:00 uur bereikbaar, en we zullen er alles aan doen om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te leveren.

 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Ten eerste: gratis natuurlijk! Wij houden niet van extra kosten, en dus willen wij u daar ook niet mee lastigvallen. Alle verzendingen, groot en klein, binnen Nederland of naar België, worden gratis verzonden.

 

De meeste bestellingen verpakken wij in een brievenbuspakketje, of een extra beschermende luchtkussenenvelop. De bezorger die uw bestelling bij u komt afleveren kan dit gewoon door uw brievenbus bezorgen, en dus hoeft u niet thuis te blijven om uw bestelling in ontvangst te nemen.

 

In enkele gevallen, en vooral als u meerdere producten besteld, zal de bestelling niet meer in een brievenbuspakketje passen, en zijn wij gedwongen om het via pakketpost te verzenden. Deze pakketten zullen wel in ontvangst genomen moeten worden, maar als u de eerste keer onverhoopt niet thuis blijkt te zijn, dan is dit geen ramp. U zult waarschijnlijk een briefje in uw brievenbus vinden waarop staat wat de bezorger heeft besloten. Hij of zij heeft namelijk drie opties: het pakketje bij uw buren afleveren, het pakketje op het postkantoor afleveren waar u het kunt afhalen, of op een later tijdstip nog eens langskomen. 

 

Kan ik mijn bestelling ook volgen via Track&Trace?

Absoluut! Alle verzendingen binnen Nederland worden voorzien van een PostNL Track&Trace code. U krijgt uw persoonlijke code in een e-mail, nadat wij uw bestelling hebben verwerkt. Let wel op dat deze code misschien nog niet meteen zal werken. PostNL heeft een moment nodig om de bestelling te verwerken, en de code te activeren. In de regel is de Track&Trace code dezelfde avond wel beschikbaar, en anders de volgende ochtend wel. U kunt dan op de site van PostNL zien waar uw pakketje zich bevindt, en wanneer de bezorger verwacht het bij u af te leveren.

 

Mocht uw Track&Trace code aangeven dat het pakketje al afgeleverd is, maar u hebt nog niks ontvangen? Wees dan niet ongerust, dit kan een foutje zijn van de bezorger. Uw pakketje is dan niet verloren gegaan, en het is ook niet bij iemand anders bezorgd. In de meeste gevallen wordt het pakketje later nog geleverd, dit gebeurd vaak binnen 5 werkdagen. Wij zouden u daarom vriendelijk willen vragen even geduld te hebben.

 

Heeft u nog andere vragen?

Dan mag u altijd contact met ons opnemen. Van maandag tot vrijdag zijn wij bereikbaar tussen 9:00 uur en 18:00 uur, en u kunt ons bereiken op telefoonnummer 0511-794520. Ook kunt u ons altijd via e-mail bereiken, op onze contactpagina. In alle gevallen zullen wij er naar streven u zo snel mogelijk van dienst te zijn!