Hulp nodig? Bel 0511-794520

Verzending & levering

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Plaatst u een bestelling op werkdagen voor 17:30 uur met een afleveradres in Nederland, dan ontvangt u uw bestelling de eerst volgende werkdag. Voor bestellingen die naar België of andere Europese landen verzonden moeten worden, rekenen wij een iets langere levertijd. Dit komt vaak neer op 2 tot 4 werkdagen. Om dit te verduidelijken, hebben wij de verschillende levertijden in onderstaande tabel verwerkt. 

 

De levertijden van Case2Go afhankelijk van wanneer u uw bestelling plaatst:
Besteld voor 17:30 op Levering Nederland Levering in België en de rest van Europa
Maandag Dinsdag Tussen woensdag en vrijdag
Dinsdag Woensdag Tussen donderdag en maandag**
Woensdag Donderdag Tussen vrijdag en dinsdag**
Donderdag Vrijdag Tussen maandag en woensdag**
Vrijdag Zaterdag Tussen dinsdag en donderdag
Zaterdag Dinsdag* Tussen dinsdag en donderdag
Zondag Dinsdag* Tussen dinsdag en donderdag

* PostNL bezorgt niet op zondag en maandag
* Bpost (België) bezorgt niet op zaterdag en zondag

 

Wij kunnen uw bestelling zo snel leveren, omdat wij elke werkdag alle bestellingen verzenden die voor 17:30 uur die dag worden geplaatst. Alle bestellingen die na 17:30 uur worden geplaatst worden de volgende werkdag verzonden.

 

Uw bestelling wordt bij ons verwerkt zodra de betaling binnen is, of als AfterPay u heeft goedgekeurd. Indien u betaald via de betaalmethoden IDEAL, MasterCard, Visa, Paypal en AfterPay  wordt uw bestelling dus op dezelfde werkdag verwerkt, mits u heeft besteld voor 17:30 uur. Bij de betaalmethode overschrijvingen per bank zijn wij afhankelijk van de verwerkingssnelheid van uw bank. Afhankelijk van de bank waarmee u betaald, kan dit 1 tot 2 werkdagen duren.

 

Wat als de levertijd niet wordt gehaald?

In 95% van de gevallen gaat alles goed en levert PostNL de pakketten binnen de beloofde levertijd. Dit betekent daarmee ook dat in 5% van gevallen het pakket niet binnen de beloofde levertijd niet wordt bezorgd.

 

Is uw pakket niet binnen de beloofde levertijd bezorgd? Geduld wordt beloond! In de meeste gevallen is uw pakket vertraagd op het distributiecentrum van PostNL. PostNL hanteert als richtlijn dat zij vertraagde pakketten binnen 5 werkdagen na de beloofde leverdatum alsnog proberen te bezorgen. Mocht u uw pakket niet hebben ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om 5 werkdagen te wachten.

 

Mocht u er ondanks alles toch niet helemaal gerust op zijn dat uw pakket nog geleverd gaat worden of is de termijn van 5 werkdagen al verstreken? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Samen met PostNL zullen wij er alles aan doen om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.

 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Ten eerste: gratis natuurlijk! Alle verzendingen, groot en klein, binnen Nederland of naar België, worden gratis verzonden.

 

Het grootste deel van onze bestellingen verpakken wij in een brievenbus pakje. De bezorger bezorgd uw pakje (in de meeste gevallen) in de brievenbus, zodat u hiervoor niet thuis hoeft te blijven.

 

In enkele gevallen, en vooral als u meerdere producten besteld, zal de bestelling worden verzonden via pakketpost. Hiervoor dient iemand aanwezig te zijn op het afleveradres, om het pakket in ontvangst te nemen. Bent u (onverhoopt) niet thuis? Dan laat de bezorger een briefje in uw brievenbus achter met de vervolg actie. De bezorger heeft namelijk drie opties: het pakket bij uw buren afleveren, het pakket op het postkantoor afleveren waar u het kunt afhalen of op een later tijdstip nog eens langskomen. 

 

Kan ik mijn bestelling ook volgen via Track&Trace?

Uiteraard! Alle verzendingen binnen Nederland worden voorzien van een PostNL Track&Trace code. U ontvangt uw persoonlijke code per e-mail nadat wij uw bestelling hebben verwerkt. PostNL heeft tijd nodig om de Track&Trace code te activeren. Dezelfde avond of uiterlijk de volgende ochtend kunt u op de site van PostNL zien waar uw pakket zich bevindt en wanneer de bezorger verwacht het bij u af te leveren.

 

Mocht uw Track&Trace code aangeven dat het pakketje al afgeleverd is, maar u hebt nog niks ontvangen? Wees dan niet ongerust. In de meeste gevallen wordt het pakket op een later moment alsnog geleverd. Mocht u wel twijfels hebben over de aflevering, neem dan contact op met PostNL. Zij kunnen u informeren over de actuele status. 

 

Heeft u nog andere vragen?

Dan mag u altijd contact met ons opnemen. Van maandag tot vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 9:00 uur en 18:00 uur op het telefoonnummer 0511-794520 of via onze contactpagina. In alle gevallen zullen wij er naar streven u zo snel mogelijk van dienst te zijn!