Hulp nodig? Bel 0511-794520

Bestellen

Heeft u hulp nodig bij het plaatsen van uw bestelling? Onderstaand wordt u geïnformeerd over de stappen. Indien u nog vragen heeft, kunt u het contactformulier invullen.

Door de button “In winkelwagen” kunt u producten toevoegen aan uw winkelwagen. Na elk product dat u toevoegt, heeft u de mogelijkheid om verder te winkelen, producten te verwijderen of te wijzigen. Als u klaar bent met winkelen, gaat u naar “Mijn winkelwagen”. U ziet dan welke producten in uw winkelwagen zitten. Onderaan de pagina klikt u op de button “ga door naar afrekenen” om het bestelproces in gang te zetten.

Stap 1: Vul uw naam en adresgegevens in (standaard wordt de bestelling naar dit adres toegezonden. Bestelling op een ander adres ontvangen? Verwijder dan het vinkje bij "verzend naar dit adres". Er wordt dan een extra invul veld geactiveerd. Noteer daar het afleveradres voor uw bestelling.)

Stap 2: Verzendmethode

Stap 3: Kies uw betaalwijze

Stap 4: Mogelijkheid om een kortingscode in te vullen en u te abonneren voor de Case2go nieuwsbrief.

Stap 5: Controleer uw bestelling.

Stap 6: Klik op "plaats uw bestelling" om de bestelling af te ronden. Bij betaling via iDEAL en Mister Cash wordt u hier doorgelinkt naar uw eigen internetbankieromgeving om de betaling af te ronden.

Per e-mail ontvangt u de orderbevestiging zodra de bestelling is afgerond. De status van uw bestelling kunt u volgen door in te loggen op case2go.nl. De benodigde inloggegevens ontvangt u per e-mail. Indien uw bestelling per pakketpost wordt verzonden, ontvangt u nog een e-mail met track en trace code om de status van uw levering te volgen. Wenst u de bestelling te annuleren of te wijzigen? Vul dan het contactformulier in en u ontvangt binnen 24 uur een reactie van Case2go over de verdere afhandeling.