Hulp nodig? Bel 0511-794520

Bestellen

Heeft u hulp nodig bij het plaatsen van uw bestelling? Onderstaand wordt u geïnformeerd over ons bestelproces. Voor aanvullende vragen kunt u het contactformulier invullen.


Zodra u een product heeft gevonden, kunt u deze toevoegen aan de winkelwagen door op de button “In winkelwagen” te klikken. Na elk product dat u toevoegt, heeft u de mogelijkheid om verder te winkelen, producten te verwijderen of te wijzigen. Als u klaar bent met winkelen, gaat u naar “Mijn winkelwagen”. U ziet dan welke producten in uw winkelwagen zitten. Ook op deze pagina kunt u de inhoud van de winkelwagen nog aanpassen. Onderaan de pagina klikt u op de button “Doorgaan met bestellen” om het bestelproces in gang te zetten.

Stap 1: Vul uw naam en adresgegevens in. (Standaard wordt de bestelling naar dit adres toegezonden. Bestelling op een ander adres ontvangen? Verwijder dan het vinkje bij "verzend naar dit adres". Er wordt dan een extra invul veld geactiveerd. Noteer daar het afleveradres voor uw bestelling.)

Stap 2: Verzendmethode - Alle bestellingen worden via PostNL verzonden. 

Stap 3: Kies uw betaalwijze.

Stap 4: Controleer uw bestelling.

Stap 5: Klik op "Afrekenen" om de bestelling af te ronden. Bij betaling via iDEAL en Mister Cash wordt u hier doorgelinkt naar uw eigen internetbankieromgeving om de betaling af te ronden.

Per e-mail ontvangt u de orderbevestiging zodra de bestelling is afgerond. De status van uw bestelling kunt u volgen door in te loggen op case2go.nl. De benodigde inloggegevens ontvangt u per e-mail. Indien uw bestelling per pakketpost wordt verzonden, ontvangt u nog een e-mail met track en trace code om de status van uw levering te volgen. Wenst u de bestelling te annuleren of te wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice over de verdere afhandeling.

Prijzen inclusief btw

Alle prijzen in onze webwinkel zijn inclusief btw. Op de factuur die u ontvangt staat de prijs inclusief en exclusief btw vermeld.